Nuffnang

Monday 14 May 2012

Miliki 'Customized' Touch n Go

Ingin memliki Kad Touch n Go yang mempunyai gambar anda? Atau gambar anda bersama orang tersayang? Customized kan Touch n Go anda! Letak jer gambar apa pon yang korg suka dekat kad Touch n Go korg tu. Aku dah buat da last year. Murah je, Rm20! Dan hasilnya anda boleh mencapap dengan kawan2 anda! HAHAHA. Kad ni aku buat masa talk dengan Datuk Maznah(Iron Lady) Ada booth khas untuk buat kad Touch n Go nie, ambil masa 2-3 hari untuk deliver ker rumah korg. Aku tak nak la tunjuk kan gambar kad Touch n Go aku tu sebab aku ni pemalu.LOLx. Tapi aku ada google beberapa contoh gambar yang telah di-customized kan. Link website selepas gambar wokeh!



 Smart kan?? HAAA. Apa lagi, sila lah buat! Murah je beb rm20. Korg akan rasa puas hati sebab korg leh mencapap dengan member2 korg! Dan link nya adalah Photocard .

No comments:

Post a Comment