Nuffnang

Thursday 10 May 2012

10 Wanita Tercantik Dunia!

Majalah People telah membuat senarai bagi 10 Wanita Tercantik Dunia 2012! Senarai ni bukan mengikut pada paras rupa sahaja. Diorg ada ambil kira faktor2 lain jugak yang tak boleh aku nak bagi tahu dekat sini. CEWAHHHH!! Tapi semua Wanita Tercantik Dunia ni adalah selebriti. Patutnya kena namakan ' The Most Beautiful Women 2012 for Celebrity' sebab banyak lagi kot wanita2 cantik atas muka bumi ni kan! HAHAHA.Apa yang penting sekarang jom kita layan gambar2 10 Wanita Tercantik Dunia ni!

1.Beyonce
2.Sofia Vergara
3.Charlize Theron
4.Lily Collins

5.Madeliene Stowe
6.Christina Hendricks
7.Michelle Williams
8.Paula Patton

9.Miranda Lambert
10.Kate Middleton

 Apa macam? Bukan semua pon yang cantik kan? LOLx. Aku faham kalau korg nak cakap awek korg lagi cantik. HAHAHAHAHA. Tapi kalau aku diberi pilihan untuk pilih next awek aku, aku pilih Christina Hendriks! Korg pulak macam mana?? HAHAHAHA. Sangat Karipap!









No comments:

Post a Comment